SLO / ENG
Monitoring at points of sale

Monitoring at points of sale

1. KAJ JE MONITORING?

Monitoring je storitev, ki zajema spremljanje in analiziranje situacije izdelkov naročnika na prodajnem mestu. Gre za orodje, ki pomaga pri identificiranju in odpravljanju nepravilnosti  prodajno-pospeševalnih aktivnosti v trgovini, spremljanju situacije v trgovini za lastne izdelke in pridobivanju ključnih informacij, ki so pomembne za pravočasno odzivanje na tržno dogajanje. Stroški storitve monitoring so zanemarljivi v primerjavi s tveganji, s katerimi se podjetje lahko sooča brez realnih informacij s terena. Aktivnosti storitve “MONITORING” zajema natančen in sistematičen pregled trgovin, ki so v panelu dogovora.
 

2. CILJI IN PREDNOSTI MONITORINGA

  • Pomaga pri sprejemanju trženjskih odločitev. 
  • Orodje Monitoring omogoča sliko situacije na prodajnem mestu. 
  • Pomaga pri sprejemanju boljših in manj tveganih odločitev.
  • Identificira probleme na prodajnem mestu za vaše izdelke in odpravo le-teh.
 


Galerija

Monitoring at points of sale Monitoring at points of sale naprej